Alla inlägg under april 2013

Av Jessica Sunnerdahl - 22 april 2013 22:27

Uppkrupen i soffan med en mysfilt och varm choklad. Jag är kall och trött och lämnar nu ytterligare en bra dag bakom mig.
En bra dag, full av väntan.

Jag sprang ut till brevlådan idag när jag hörde att posten kom, trots att jag visste att det inte skulle finnas något till mig där.

Det är svårt att vänta, speciellt när man inte vet säkert vad det är man väntar på.

Av Jessica Sunnerdahl - 18 april 2013 21:09

Så kom jag hit. Efter fyra timmars tågresa kom jag fram och var inte alls så förvirrad som jag trodde att jag skulle vara. Jag gick på rätt tunnelbanelinje, den med fin färg, gick av vid rätt station och gick åt rätt håll. Kunde det bli bättre?

Nu har jag promenerat en stund i Bromma och inhandlat frukost tills imorgon. Det var för övrigt på ICA supermarket i Bromma som förvirringen bröt ut totalt.

Affären var jättestor och jag gick runt den hur många gånger som helst. Jag visste inte vad jag ville ha eller var detta kunde finnas. Fantastiskt!
När jag så passerade charken, för 5 gången, började en kvinna kolla lite konstigt på mig så jag tog min juice och gick.

I ett övningsrum sitter jag nu, trött men nöjd. Hårdrocksmusik blandas med lovsånger i korridoren och jag trivs.

Ovido - Quiz & Flashcards